Şubat 28, 2024

Nasıl olduğunu bile anlamadım. AnneAnnemle Anal yaptım.

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Babes

Merhabalar arkadaşlar ben Murat. Bundan bir kaç ay önce yaşadığım iğrenç deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Burada bir çok hikayenin yalan yanlış yazıldığını düşünüyorum. Benim hikayemi buraya yazma sebebim bana tuhaf gelmesi ve birileriyle paylaşma isteğim. Herneyse hikayem şöyle gerçekleşti…

Ananemler köyden bizi ziyaret etmeye gelmişlerdi. Teyzem-Babam-Annem-Anneannem ve ben 5 kişi kalıyorduk evde. Evden hiç çıkmadıklarından ve çok kalabalık olduklarından ben 1 haftaya yakın 31 çekememiştim ve cidden azgınlıktan ölmek üzereydim.

Sonra bi akşam babam geçikeceğini söylemişti ve bizde evde oturmuş çay içiyorduk. Ben o hormonlarımın yönettiği aklımla teyzemi ve ananemi sikerken kendi hayal edip feci şekilde azıyordum. Herneyse ben bu hayallerle vakit geçirirken anneme bi telefon geldi. Sonra annem bize hadi kalkın ablamlara (dier teyzemlere) gidiyoruz dedi. Ben üşengeçliğimden hiç gidemem diyerek yatmaya ataşehir escort devam ettim. Ananemde bende yorgunum hiç gelemem dedi ve teyzem ile annem evden çıktılar.

Ananemle beraber kalmıştım evde. Hormonlarımın normal olduğu bir gün ananemle sikişiceğimi düşünsem kusardım. Fakar o gün babamı bile sikebilirdim o derece ??

Sonra ben koltuğa kerkenir vaziyette ananemle fantazi kurarken aklımda ananem bi anda kalktı yanıma geldi. Ben hemen doğruldum. Sonra bi elini omzuma koyup hal hatır sormaya başlamıştı. Biraz böyle konuştuk. Elini indirip bacağıma koydu. Ben biraz tedirgin oldum. Her an penisime değebilirdi ve penisim cebimden çıkabilirdi. Çok feci şekilde azmıştım. Sonra bi an eli yukarı geldi ve hissetti penisimi. Ben irkildim ve şöyle doğrulup tuhaf tuhaf hareketler yapmaya başlamıştım. Utanmıştım açıkcası. Sonra o neydi lan kerata diyerek bana gülümsedi. Bende hiiç anane maltepe escort boşver felan diye geçiştirmeye çalışırken, ananem ‘bi bakıyım kerata ne kadar olmuş küçükkenki halini biliyorum ben sünnet ettirdim seni’ dedi. Ben şok olmuştum. Hiç böyle bişi beklemiyodum. Utancımdan yok felan derken ananem zorladı ve bende çıkardım. Ananem neyle besledin lan bunu felan diye dalga geçerken bi anda avuçladı penisimi. Cidden ne olduğunu anlamamıştım. Sonra bana masturbasyon çektirmeye başladı. Ben hiç sesimi çıkarmadım. Biraz devam ettikten sonra ağzına aldı. Ciddiyim arkadaşlar bu kadar iğrenç bişi olamaz ama o azgınlıkla çok tatlı geliyordu. Beni boşalttı. Sonra ben anane nie böyle bişi yaptın dedim. Bana olum gidicen karhane’de bitli karıları sikip iltihap kapacağına ben sana aynı deneyimi yaşatırım dedi. Kalbim çok feci çarpıyordu.

Sonra ananem soyundu. Bende soyundum. Sarkık memelerinden kavrayıp kadıköy escort ananemle biraz yiyiştim. Sonra penisimi kavrayıp içine sokmamı istedi. Ben açıkcası o iğrenç hafif kıllı ve pörsümüş am’a sokmak istemedim. Ayrıca kadın yaşlı nolur nolmaz diye korktum. Ananemi önüme domalttım. İçeride zulaladığım ve bir türlü kullanamadığım prezervatifi alıp taktım. Sonrasında ananemin götüne hafifden zorladım. İlk başta girmedi. İyice ittirdim ve penisim büküldü. Çok dardı veya ananem sıkıyordu bilmiyorum. Sonra başını soktum ve devamını içeri doğru ittirdim. Sonra ileri geri yapmaya başladım. Çok dardı ve feci şekilde zevk alıyordum. Ananem acı çekiyordu sanırım ama hiç bağırmadı. Sadece içten içe inledi. Ben hafiften üstüne yatıp memelerini kavradım ve hızlı hızlı git gel yapmaya devam ettim. Boşaldıktan sonra o hormon seviyem düşmüş olucakki hiç canım boşalmak istemiyordu. Ama bulmuşken bırakmazdım. 5 prezervatifin hepsini kullandım. Son yaptığımızda ananem ölücek gibi olmuştu ve biraz daha geç boşalsam annemlere yakalanırdık.

Anım bu arkadaşlar. Ne kadar iğrenç olduğunu bilsemde gerçek. Ama o azgınlıkta sizde olsanız sizde yapardınız. Ben kaçar.. Kendinize iyi bakın…İsim : MuratMail :

Ben Esra telefonda seni boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 92 32

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

pendik escort izmir escort izmir escort izmir escort sincan escort keçiören escort ankara escort şişli escort mecidiyeköy escort bakırköy escort taksim escort gaziantep escort etlik escort Antalya escort porno kocaeli esgort antep escort erotik film izle kayseri escort kocaeli escort kocaeli escort Çankaya escort Ankara escort bayan Ankara Escort Ankara Escort Rus Escort Eryaman Escort Etlik Escort Sincan Escort Çankaya Escort bakırköy escort şişli escort mersin escort erzincan escort erzurum escort eskişehir escort giresun escort gümüşhane escort hakkari escort hatay escort ığdır escort ısparta escort istanbul escort Escort Escort bayan Escort bayan bahisu.com girisbahis.com ensest hikayeler hurilerim.com sincan escort dikmen escort escort görükle escort escort escort escort travestileri travestileri beylikdüzü escort balçova escort alsancak escort gaziemir escort bornova escort konak escort buca escort karşıyaka escort mersin escort xnxx Porno 64 alt yazılı porno bursa sınırsız escort bursa escort bayan porno izle bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort Anadolu Yakası Escort Kartal escort Kurtköy escort Maltepe escort Pendik escort Kartal escort şişli escort istanbul travesti istanbul travesti istanbul travesti ankara travesti Moda Melanj canlı bahis şirketleri canlı bahis siteleri kaçak bahis kaçak iddaa canlı bahis güvenilir bahis